Każdy z nas marzy o tym, by sprawność seksualna była na najwyższym poziomie przez cały czas. Co jednak gdy nadchodzi gorszy czas i mimo starań ciężko stanąć na wysokości zadania? Można wypróbować domowe sposoby na potencję lub sięgnąć bezpośrednio po odpowiednie leki. Jednak wiele osób decyduje się na ćwiczenia na poprawę erekcji. Kilka prostych ćwiczeń powoduje, że możesz zatrzymać dobrą sprawność seksualną na długie lata. W każdym związku seks odgrywa dużą rolę, więc warto zadbać o swoją sprawność.

Mężczyzna potrzebuje erekcji, by osiągnąć satysfakcjonujący stosunek płciowy. Może się wydawać, że to tylko tyle. W wielu przypadkach jest to aż tyle! Często przez niepotrzebne myśli o tym, czy rozmiar ma znaczenie lub ile powinien trwać dobry stosunek, mężczyzna popada w kompleksy, które powodują problemy ze wzwodem. Ćwiczenia na potencje pozwalają odzyskać pewność siebie, a także poprawić swoją efektywność. Sprawdź koniecznie.

Spis treści

  1. Zacznij od pompek
  2. Przysiady
  3. Ćwiczenia siłowe
  4. Zadbaj o mięśnie miednicy
  5. Rozciągnij nogi
  6. Klasyczny mostek
  7. Kobieto, ćwicz mięśnie Kegla
  8. Ćwicz z drugą połówką
  9. Joga tantryczna
  10. Pływanie
  11. Podsumowanie – czy ćwiczenia na potencje działają?

Zacznij od pompek

pompki na poprawę potencjiDlaczego akurat to ćwiczenie? Mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że pompki to nie tylko ćwiczenie mające wpływ na nasz wygląd, ale także na psychikę. Regularnie robienie pompek nie tylko wpłynie na posturę, ale również pewność siebie. A jak wiadomo większa pewność siebie – łatwiejsze osiągnięcie erekcji. Mało tego, pompki mogą być dobrym sposobem na problemy łóżkowe nawet dla kobiet. To ćwiczenie wzmacnia nasz organizm, dzięki czemu możemy poczuć się pewniej i odważniej.

przysiady

Przysiady

To dobre ćwiczenie na ukształtowanie ud i pośladków, ale mało osób wie, że poprawia również ukrwienie narządów płciowych. Jest to czynnik wpływający w głównej mierze na poziom erekcji. Jeżeli narządy płciowe nie są odpowiednio ukrwione, dochodzi do zaburzeń. Być może w Twoim przypadku wystarczy regularne robienie przysiadów?

ćwiczenia siłowe na potencjeĆwiczenia siłowe

Testosteron jest bardzo ważny. Ma wpływ na popęd seksualny nie tylko u mężczyzn, ale i u kobiet. Regularne ćwiczenia siłowe znacznie podnoszą jego poziom w organizmie. Siłownia to dobre rozwiązanie dla osób, które już tego nie odczuwają jak kiedyś. Dla osób, które nie lubią ruszać się z domu idealnym rozwiązaniem będzie mały atlas lub nawet same hantle i ławka.

Zadbaj o mięśnie miednicy

Wzmocnienie mięśni miednicy może okazać się strzałem w dziesiątkę. Aby to zrobić połóż się na plecach z ugiętymi nogami – w tej pozycji wyjściowej zacznij wypychać miednicę wysoko w górę. To ćwiczenie wzmacnia plecy (dolną część) oraz eliminuje ból, przez który ochota na seks zanika. Ćwiczenie poprawia wytrzymałość kręgosłupa, więc niektóre pozycje seksualne nie będą już stanowiły problemu.trening mięśni miednicy

Rozciągnij nogi

To ćwiczenie polecane jest przede wszystkim w momencie, gdy w czasie seksu (lub zaraz po nim) nogi drżą. Podczas współżycia nogi ciężko pracują, dlatego to nic dziwnego, że szybko się męczą. Nogi można rozciągać zarówno na dużej piłce, jak i bez niej – klasycznie w rozkroku. Polecane jest także ćwiczenie wykonywane na krześle – kiedy siedzisz, unieś jedną z nóg w górę i wyprostuj ją.

Klasyczny mostek

Kto by pomyślał, że mostek może wpływać na potencje. To ćwiczenie świetnie rozciąga mięśni, a do tego przyzwyczaja organizm do nietypowych pozycji. Wzmacnia ścięgna i mięśnie dolnej części pleców. To ćwiczenie jest dobre szczególnie dla kobiet, ponieważ pozwala osiągnąć większą satysfakcję ze współżycia.

Kobieto, ćwicz mięśnie Kegla

Dla kobiet, które utraciły dawną sprawność, szczególnie polecane jest ćwiczenie mięśni Kegla. Owe mięśnie dla miednicy odgrywają wielką rolę podczas osiągania satysfakcji ze współżycia. Na początku przejdź na klęku podpartego i oprzyj się na przedramieniach. Rozstaw szeroko kolana. Teraz napnij mięśnie dna miednicy, które otaczają cewkę moczową. Napnij i spokojnie rozluźnij. Nie wypychaj mięśni po rozluźnieniu, a spokojnie wróć do pozycji wyjściowej. Przy kolejnym napinaniu mięśni zostań na górze i wykonaj szybko cztery napięcia, a potem spokojnie je rozluźnij.

Ćwicz z drugą połówką

Mówi się, że wspólne ćwiczenia mają wpływ na poziom seksu. Bez względu na to, czy są to ćwiczenia wytrzymałościowe, czy siłowe – najważniejszy jest wspólny czas. Także możecie nawet zacząć biegać. Będzie to przyjemne, a do tego wpłynie na waszą ogólną satysfakcję seksualną.

Joga tantryczna

To nie tylko dobry sposób na osiągnięcie maksymalnej przyjemności z seksu, ale również urozmaicenie go nowymi pozycjami. Joga wpływa na gibkość i wzbogaca życie seksualne. Część ekspertów twierdzi, że zwiększa sprawność seksualną poprzez dodanie energii. Polecane są głównie takie pozycje jak pozycja pawia i łuku.

joga pozycja paw
Pozycja pawia nie należy do najłatwiejszych.

Pływanie

Uczeni z Harvardu przeprowadzili badania na 160 pływakach (obie płci). Wykazały, że osoby po 60-stce prowadziły podobne życie seksualne jak osoby po 40-stce. Najlepiej sprawdza się pływanie na długie dystanse, ponieważ dodaje mnóstwo energii, która jest niesamowicie potrzebna w czasie seksu. 3 razy w tygodniu po pół godziny może mocno przyczynić się do poprawy Twojej sprawności seksualnej.

Pływanie daje również wiele innych korzyści. Przede wszystkim pomaga schudnąć, co bezsprzecznie również wpływa na potencję. Często zdarza się, że erekcja nie jest możliwa do osiągnięcia przez wstyd przed własnym ciałem. Badania jasno wskazują, że utrata już 10% masy ciała skutecznie poprawia życie seksualne.

Podsumowanie – czy ćwiczenia na potencje działają?

Ćwiczenia to dobry sposób na poprawę potencji pod warunkiem, że nie cierpimy na poważne zaburzenia. Niestety, ale jednorazowe ich wykonanie nagle nie zmieni Twojego życia seksualnego. Są skuteczne o ile wykonujemy je regularnie przez przynajmniej kilka tygodni. Na osoby niecierpliwe czekają leki na potencje bez recepty.

Written by

MaxErekcja.pl - Redakcja

MaxErekcja.pl to wortal typu "research" i miejsce skupione wokół sprawności seksualnej. Informacje publikowane na stronie są tworzenie na podstawie dużych i wiarygodnych zagranicznych serwisów do których zawsze odwołujemy w widocznych miejscach. Mimo wszystko takie informacje nie stanowią profesjonalnej porady lekarza lub seksuologa. Treści na MaxErekcja.pl mają charakter wyłącznie informacyjny.