Dieta na produkcję spermy. Spraw, by Twoje plemniki odżyły!

Dieta na produkcję spermy to idealny sposób na to, by zwiększyć ilość plemników oraz poprawić ich efektywność. Jest to szczególnie ważne dla przyszłych ojców, którzy na razie są na etapie starań o dziecko. Zadbaj o swój jadłospis, ponieważ od niego bardzo wiele może zależeć. Zobacz, czego nie może zabraknąć w Twoim menu!

Dieta dla plemników powinna być bogata przede wszystkim w cynk, magnez, selen oraz witaminy C i E. Takie witaminy i minerały mają ogromny wpływ na stan męskiej płodności. Dzięki nim testosteron może być stale na wysokim poziomie. Jednak co najważniejsze mają wpływ na jakość nasienia. Dzięki kilku prostym trikom można zwiększyć ilość nasienia i ruchliwość plemników oraz poprawić ich odporność.

Spis treści

  1. Od czego zależy ilość spermy?
  2. Przede wszystkim zadbaj o cynk
  3. Warto zadbać o selen
  4. Witaminy C i E dbają o potencję
  5. Wyeliminuj tłuszcze trans
  6. Prosty sposób na zwiększenie ilości spermy
  7. Podsumowanie

Od czego zależy ilość spermy?

Jeden wytrysk to około od 2 do 6 mililitrów spermy. Ilość ta jest zależna przede wszystkim od diety i stylu życia. Negatywny wpływ na jej ilość mają duże ilości alkoholu i papierosy. Podejmując parę kroków, można bardzo łatwo ilość spermy przypadającej na jeden wytrysk znacząco zwiększyć.plemniki

Przede wszystkim zadbaj o cynk

Jeżeli dbasz, by w Twojej diecie cynk był obecny, możesz należeć do grupy mężczyzn, która nie musi obawiać się o obniżenie testosteronu, co zresztą jest jedną z głównych przyczyn zmniejszenia ilości nasienia. Cynk dba o to, by nasienia zawsze było dostatecznie dużo, a także może zwiększyć żywotność plemników. Zauważono, że mężczyźni, którzy borykają się z zaburzeniami erekcji, często mają braki tego mikroelementu.

Najbogatsze źródła cynku

  • Czerwone mięso, mięso drobiowe, ryby
  • Zielone warzywa
  • Nasiona roślin strączkowych
  • Produkty pełnoziarniste.

Warto zadbać o selen

Selen ma swój udział w procesie tworzenia antyoksydantów, a to powoduje, że ma wpływ na jakość nasienia. To właśnie ten mikroelement odpowiada za ruchliwość plemników, dlatego to bardzo ważny składnik diety w czasie starań o dziecko. Kiedy w organizmie mężczyzny jest za mało selenu, o wiele częściej traci on ochotę na seks.

Najbogatsze źródła selenu

  • Ryby morskie
  • Mąki z pełnego przemiału
  • Nieoczyszczone produkty zbożowe
  • Pomidory
  • Grzyby
  • Czosnek.

Witaminy C i E dbają o potencję

Produkty, które są bogate w witaminę E, wzmagają potencję u mężczyzn. Stale bierze ona udział w procesie produkcji nasienia. Ma wpływ na aktywność i długość życia plemników. Kiedy w organizmie są braki witaminy E, zostaje wydzielany hormon gonadotropowy, a to może przyczyniać się do zwyrodnienia plemników oraz problemów z płodnością.

Najbogatsze źródła witaminy E

  • Nasiona
  • Orzechy ziemnie i włoskie, migdały
  • Kiełki i pełne ziarna zbóż
  • Oleje roślinne – przede wszystkim słonecznikowy, sojowy, kukurydziany, rzepakowy i z orzecha włoskiego

Witamina C jest równie ważna w procesie produkcji spermy. Tę witaminę znamy jako dbającą o układ odpornościowy i też podobnie jest w przypadku nasienia. Witamina C dba o to, by DNA plemników było jak najbardziej bezpieczne. Dba również o to, by plemniki nie zlepiały się ze sobą. Braki witaminy C w organizmie powodują, że produkcja plemników znacznie spada, a same plemniki wykazują mniejszą ruchliwość.

Najbogatsze źródła witaminy C

  • Owoce
  • Warzywa.

Wyeliminuj tłuszcze trans

Tłuszcze trans (ang. trans fat) – rodzaj tłuszczów z grupy nienasyconych. Nienasycone kwasy tłuszczowe są to kwasytłuszczowe zawierające przynajmniej jedno wiązanie podwójne pomiędzy atomami węgla.
Źródło➡️ wikipedia.org

Z tłuszczami trans mamy styczność każdego dnia. Fast-foody, chipsy, wszystkie tego typu pyszności sprawiają, że plemniki w spermie tracą koncentrację. Regularne sięganie po produkty bogate w tłuszcze trans oznacza także więcej tłuszczów trans w samej spermie oraz jej osoczu.

Prosty sposób na zwiększenie ilości spermy

Dla wszystkich mężczyzn, którzy chcą w skuteczny sposób zwiększyć ilość nasienia polecamy zapoznać się ze środkiem Semaxin. Jest to bezpieczny suplement diety, który wspiera męską płodność oraz sprawność seksualną. Środek wykorzystuje aż 12 składników – również poruszonych przez nas powyżej – których działanie zostało potwierdzone klinicznie.
Suplement diety na produkcję spermy
Czytaj więcej na Semaxin.pl →
Regularne przyjmowanie prowadzi do zwiększenia sprawności seksualnej oraz większej przyjemności z seksu. Jednak najważniejsze jest to, że Semaxin wspiera proces spermatogenezy – zwiększa objętość nasienia (nawet blisko 4-krotnie!) oraz poprawia jego jakość. Co więcej, Semaxin również stymuluje proces produkcji testosteronu, który jest uważany za najważniejszy męski hormon. Wraz z jego spadkiem dochodzi do spadku popędu seksualnego. Semaxin może być rozwiązaniem Twoich problemów.

Semaxin budzi bardzo duże zainteresowanie wśród mężczyzn. Nie tylko poprawia sprawność seksualną, ale także zwiększa objętość i jakość nasienia, co zostało docenione przez pary starające się o dziecko. Na koniec warto dodać, że Semaxin bazuje wyłącznie na naturalnych składnikach, co gwarantuje, że nie powoduje efektów ubocznych. Aktualnie jest w mega cenie, dlatego naprawdę warto sprawdzić.

Promocja dla czytelników MaxErekcja.pl:
20% zniżki na zakup suplementu Semaxin.

Odbierz rabat tutaj

Podsumowanie

Jeżeli myślisz o tym, by zwiększyć ilość spermy, koniecznie zadbaj o to, by Twój codzienny jadłospis był bogaty w pełnowartościowe produkty zawierające przede wszystkim takie mikroelementy jak cynk i selen. Witaminy C i E również mają ogromne znaczenie. Dieta dla plemników powinna unikać używek i tłuszczów trans.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *